Marketing-

consultancy

en

training

Klanten

Incidenteel adviseer ik diverse individuele klanten op het gebied van marketing, social media en communication skills.

In het kader van het kennisplatform van DE MAGAZINE MEDIA ASSOCIATIE (onderdeel van De Media Federatie) organiseer ik kennissessies en -evenementen voor magazine publishers. Zoals bijvoorbeeld in november 2018 de Mag Inspiration Day.

 

Ik doceer Business Communicatie aan de opleiding Bedrijfskunde van INTER COLLEGE BUSINESS SCHOOL. Ik ben daar ook mentor, afstudeer- en stagebegeleider en heb zitting in de examencommissie.

 

Ik doceer marketing en online marketing aan de opleiding Commerciële Economie van de HAAGSE HOGESCHOOL. Ik ben daar ook mentor, afstudeer- en stagebegeleider.

 

Ik ben afstudeerbegeleider en examinator aan de HOGESCHOOL VAN AMSTERDAM bij de opleiding Commerciële Economie.

 

Regelmatig verschijnt er een column van mij op de site van NEDERLANDS MEDIANIEUWS (zie: Geschreven woord).

 

Ik adviseerde UITGEVERIJ KLUITMAN op het gebied van E-commerce en online businessmodellen.

 

Voor BOL.COM/BRAVE NEW BOOKS verzorgde ik masterclasses over self publishing.

HOTEL DIKKER & THIJS: rond het honderd-jarig bestaan van het hotel verzorgde ik een aantal PR-activiteiten.

 

ACADEMIE BO YI hielp ik met het aanscherpen van hun communicatiestrategie.

 

Aan INCT UITGEVERS leverde ik bijdragen aan de kennisbank van Inct (zie: Geschreven woord).

EVELINE JURRY CONSULTANCY ondersteunde ik bij boekpromotie in binnen- en buitenland.

 

Voor DE ARGUMENTENFABRIEK schreef ik promotieplannen voor de boeken die De Argumentenfabriek in eigen beheer uitgeeft; daarnaast hielp ik bij hun merkpositionering en verzorgde ik enige tijd hun complete uitgeefactiviteiten.

 

CARPER TRAINING & COACHING: Ik ondersteunde de auteur bij haar boeklancering en -promotie.

 

MISTER MOTLEY MAGAZINE: als voorzitter van het bestuur zette ik met de redactie en de overige bestuursleden de lijnen voor de toekomst uit.

 

UITGEVERIJ ZWIJSEN ondersteunde ik bij het leggen van B-to-B contacten.

 

UITGEVERIJ QUERIDO KIND: Voor het merk Hoe overleef ik... van Francine Oomen verzorgde ik alle marketingactiviteiten voor het tijdschrift.

 

WPG UITGEVERS: als adviseur leverde ik een bijdrage aan diverse innovatieve projecten.

 

HAPPINEZ: als adviseur leverde ik een bijdrage aan de introductie van Happinez in het buitenland.

 

DE GROENE AMSTERDAMMER: ik adviseerde de uitgever op het gebied van distributie.

 

Ik adviseerde STICHTING BRAIN REHAB op het gebied van redactionele processen.

Kantoor Fifty Four / Femke Leemeijer / T 00316 53427023 /  / fleemeijer@icloud.com / © 2016 by Femke Leemeijer  Proudly created with Wix.com